TAXI JOHOR BAHRU TO SENAI AIRPORT SERVICES

PROVIDE TAXI SERVICES FROM JOHOR BAHRU TO SENAI AIRPORT.

30 April 2011

TEKSI JOHOR BAHRU - SENAI AIRPORT

Salam dan selamat sejahtera..

Untuk makluman pembaca saya adalah pemandu teksi Bandaraya Johor Bahru.. Saya ada menyediakan servis perkhidmatan teksi dari sekitar bandaraya Johor Bahru untuk ke Senai Airport.

Jika anda memerlukan teksi ke Senai Airport, anda bolehlah membuat tempahan awal dengan saya.. Membuat tempahan adalah lebih mudah kerana ditakuti tidak mendapat teksi disaat akhir..

Cara pembayaran adalah menggunakan meter. Untuk makluman saya juga ada menyediakan resit. Saya adalah pemandu yang berdisiplin, menepati masa, jujur dan mesra pelanggan..

untuk membuat tempahan sila buat tempahan sehari sebelum perkhidmatan diperlukan dengan mendail / sms

kami di no:-
                0187612673 ENCIK AZIZ



3 comments:

TEKSI JOHOR BAHRU - SENAI AIRPORT 0187612673 said...

SAYA BERJANJI AKAN MEMBERI PERKHIDMATAN TERBAIK BUAT ANDA...

zarin said...

buat tempahan awal lebih mudah, kami menepati masa..

azizah said...

saya dah pernah call ke senai airport.. memang terbaik!!